Social-Media-Exchanger

Sunday 7 April 2013

Menjana Pendapatan melalui Adf.ly

Adakah anda pernah melihat perkataan Adf.ly?
Saya yakin anda semua pernah terjumpa perkataan ini.

Adf.ly ini adalah laman web pengiklanan dengan menggunakan kaedah memendekkan URL (alamat laman web). Sebagai contoh, saya shrink link blog saya http://duit2percuma.blogspot.com di adf.ly. Kemudian link tersebut menjadi http://adf.ly/P2iYF. Secara zahirnya, link tersebut menjadi pendek dan link yang asalnya dapat disembunyikan.

Tetapi, jika anda klik pada link tersebut anda akan dibawakan ke adf.ly selama beberapa saat untuk tujuan pengiklanan sebelum dibawakan kepada link sebenar. Setiap klik daripada audience adalah dikira dan dimasukkan ke dalam akaun saya. Bayaran untuk 1000 klik adalah sebanyak USD $4 - USD $5 dan boleh dibayar melalui akaun PayPal.



Adf.ly adalah pilihan terbaik untuk menambah pendapatan sampingan untuk anda. Daftar akaun anda dahulu dan nantikan post saya untuk ulasan terperinci dan tentang PayPal. Sila berikan respon sebagai tanda sokongan anda dan mungkin saya akan mengulas lebih lanjut dalam masa yang terdekat.

No comments:

Post a Comment