Social-Media-Exchanger

Wednesday 3 April 2013

Mengapa Saya Ingin Berkongsi Dengan Anda?

Assalamualaikum semua..

Cukup untuk hari ini saya kongsikan bersama anda. Diharapkan anda semua mengikuti perkembangan up to date blog ini kerana banyak lagi yang saya hendak kongsikan bersama anda.

Hati saya terdetik untuk berkongsi dengan anda sejak pertama kali saya menerima hasil melalui internet. (Walaupun tak banyak..) Ini kerana, saya tidak berasa rugi jika berkongsi dengan anda semua malah lagi berlipat ganda hasilnya.

Kemudian, saya membuat pelbagai eksperimen untuk mencuba cara-cara mudah untuk meraih keuntungan daripada internet. Ianya sesuai untuk anda yang bergelar sebagai seorang pelajar yang tidak mempunyai pendapatan tetap.

INGAT..Saya tidak menjual E-Book atau apa-apa produk. Ilmu yang percuma akan saya berikan secara percuma..

Apabila mati seorang anak adam, terputuslah segala pahala amalannya kecuali:
  1. Harta yang disedekahkan.
  2. Ilmu.
  3. Doa anak yang soleh.
Nasihat saya ialah JANGAN tamak. Jika anda sudah kaya suatu hari nanti, ringankan tangan anda untuk bersedekah.

No comments:

Post a Comment