Social-Media-Exchanger

Thursday 13 June 2013

Saya telah menerima pembayaran dari iPanelOnline! Anda bila lagi?

 Assalamualaikum dan alhamdulillah kerana saya mempunyai masa untuk update sedikit demi sedikit tentang iPanelOnline.
Pada post terdahulu, saya ada menceritakan tentang hasil yang telah saya dapat.(KLIK SINI)
Pada kali ini, saya ingin menunjukkan bagaimana pembayaran ini dibuat.
 
Permohonan untuk menebus pembayaran boleh dibuat dengan serendah RM5. Permohonan akan diproses selewatnya 5 hari. Tapi kali ni saya hanya menunggu selama 3 hari je.

Selepas 3 hari, saya dapat e-mail seperti ini.

 
Dalam masa yang sama, saya menerima e-mail daripada PayPal pula yang menyatakan saya telah menerima bayaran daripada iPanelOnline. Bayaran yang saya tebus ialah RM10. Setelah ditolak dengan service charge daripada PayPal, baki wang yang tinggal ialah sebanyak RM 8.41.


































Kemudian, saya login ke dalam akaun PayPal saya. Di sini, saya perlu mengesahkan pembayaran tersebut. Selepas saya mengesahkan, wang tersebut dimasukkan ke dalam akaun saya.
Terpulang kepada anda samada ingin shoping secara online dari negara luar ataupun transfer wang tersebut ke akaun bank anda.


No comments:

Post a Comment